Keď Milagros sa v tej argentínskej telenovele tak smiešne smeje!

25. decembra 2021, rozpravkarka2, Úvahy

Písmená to jej ha ha ha nevyjadria. Ale smejem sa aj ja, vždy, keď sa pozriem do spamu. Kopia sa tam zaručené správy o tom, ako mi ktosi od Afriky, cez Rusko, Ameriku a Čínu, zanechal niekoľkomilionový balík.

Každý má so spamami takéhoto druhu skúsenosti. Ja niekoľko rokov. Už to ani nevnímam. Kedysi som si povedala, že si z nich vystrelím. Vtedy boli ešte opatrnejší, nepýtali si hneď osobné údaje. Len sľubovali hory-doly. Tak som raz poslala spiatočný e-mail. Moja na smrť chorá tetuška z Konga sa ozvala takmer okamžite, asi spod skalpela, lebo mi písala, že ju v najbližších hodinách čaká mimoriadne ťažká operácia, po ktorej určite zomrie. Podľa popisu jej  zdravotného stavu som usúdila, že je už vlastne po nej. Lovenie osobných údajov prišlo až po cca troch, štyroch e-mailoch. Vtedy som jej prestala odpovedať. Nedala sa a asi rok mi písala, ako stále umiera. Až potom zistila, že je to so mnou ťažšie ako s  Milagros, ktorá nie a nie odpustiť Ivovi (nespáchanú) neveru.

Tak na mňa zanevrela a vydedila ma!

😊

Napriek tomu správy o nečakanom dedičstve v závratných milionových výškach chodili ďalej – od iných strýčkov a tetušiek. Čo ma však zarazilo, že sa to začalo našívať na covid. Posledný spam s ponukou milionov mi prišiel dnes.

Tento:

Vážený príjemca,

Píšeme vám, aby sme vás informovali, že ste boli odporučené a schválené
v súvislosti s ochorením Covid-19 Federálna rezervná banka na zaplatenie vášho zmluvného fondu po splatnosti 12,5 miliónov prostredníctvom neodvolateľnej platnej bankomatovej karty ako platobného prostriedku.

Vzhľadom na to vám odporúčame opätovne potvrdiť vaše údaje nižšie.

1) Vaše celé meno:
2) Vaša úplná adresa:
3) Mesto
4) Krajina
5) POŠTOVÉ SMEROVACIE ČÍSLO
6) Vaše kontaktné telefónne číslo a fax č.:
7) Vaša profesia, vek a rodinný stav:
8) Akákoľvek platná forma vašej identifikačnej/riadenej licencie:
9) Telefónne číslo:

Urobte dobre kontaktovať.
Barbara Johnson Smithová (riaditeľka operácií)

 

A to už nie je na smiech. Zdá sa, že ľudský hyenizmus sa už ničoho neštíti.