Založ si blog

Slušnosť za dvadsať ,,melónov“

Priznám sa, že som chcela tráviť čas inak – písaním poviedky. Tá je vlastne narýchlo spichnutá a možno by bola aj celkom hotová, keby ma ten potvorský škriatok škriatkovský neprinútil pozrieť sa na blog. Hneď prvý článok, čo vidím – o Igorovi Matovičovi!

Nuž, zaplakala som! Od smiechu, aj od žiaľu. Na Slovensku je to tak. Jeden povie to, druhý ono a hneď urobíme z blondiaka čierneho a z muchy vola. Najviac ma irituje, keď čítam niečo o niekom, koho poznám – a keď to, čo čítam, sú samé kydy. Nuž dobre. Stane sa. Zlodej je zlodej a ak niekto kradne, treba zakričať: chyťte ho. Ale keď robia zlodeja zo slušného človeka, tak to ma vie naštvať.

Ja nie som na politiku. Aspoň nie na tú veľkú. Som celkom normálny človiečik. Obyčajný človek, ktorý sa živí písaním.

Mojou politikou je mať dobre zamestnanie, šéfa, čo ma vie ohodnotiť, ktorý má ku mne ľudský prístup, ktorý vie zariadiť firemnú dovolenku pre všetkých svojich zamestnancov, ktorý im na ňu prispeje a sranduje s nimi na pláži. Ktorý vie, čo je kvalitná práca, kvalitná rodina, aj kvalitné zamestnanecké vzťahy.

 

Zhodou okolností takého šéfa mám.

Je ním Igor Matovič, najväčší srandista, akého poznám.

Takže, ak niekto naňho kydá, pozor: minimálne tí zamestnanci, čo včera v noci s ním cestovali z Chorvátska na Slovensko v jednom autobuse, zaňho dajú ruku do ohňa. Bol totiž jedným z nás, takým istým obyčajným človiečikom, ako sme my, nenatriasal sa v drahom aute, neletel lietadlom, netváril sa, že je čosi viac.

 

Za takú politiku, akú on vedie voči svojej firme a zamestnancom, som všetkými desiatimi. Je to pre mňa dostatočná legitimácia, že ešte má svedomie, aj zdravú mieru úsudku.

 

Igorko, až Ťa budú biť, daj vedieť, je tu pár takých, čo nadstavia chrbát!

Vianočná báseň

22.12.2023

December si zas Na perie z dažďa privyká. Boh ukryl svoje srdce Do medovníka. A čas je múdry blázon, Čo zobral všetkým kráľom Koruny. Polnočná omša Brnká na struny. Náhle sa vystrie vesmír, Dažďom spútany A siaha do hviezd Roztrasenými prstami. Že vraj som vaše, Teší sa dieťa, Čo v jasliach zohrievajú Kravičky. Anjel ho prikryl, Koledou, tónom z pesničky. Tak [...]

Ne/STRETNUTIE

07.04.2023

„Pútnička, kam si zmizla?“ „Nepoviem. Odišla som.“ „Prečo?“ „Nechce sa mi tu už byť s vami. Som unavená.“ „Z čoho…“ „Z vás… Ako míňate slová. Ste ako Maruškin otec. Nemajú pre vás cenu.

Dievčatko a zápalka

14.03.2023

„Už si rozkvitla?“ „Ano.“ „Trvalo Ti to dlho. Veľmi dlho.“ „Ja viem.“ „Prečo?“ „Na začiatku bola samá neláska. Toľko nelásky, že sa mi z toho krútila hlava. Uletela som z toľkého točenia.“

Trump

Porota, ktorá rozhodne o Trumpovi v historickom procese, je už kompletná

18.04.2024 23:26

Porota sa vyberala zo stoviek potenciálnych členov na základe série otázok, ktoré majú zaručiť, že sa budú rozhodovať nestranne.

farmári, poľsko, traktory

Poľskí poľnohospodári nepúšťajú kamióny cez hraničné priechody s Ukrajinou

18.04.2024 21:37

Naďalej tak protestujú proti prílevu lacného obilia z Ukrajiny.

keňa, vojaci

V Keni zahynulo pri páde vojenského vrtuľníka desať ľudí, vrátane veliteľa armády

18.04.2024 20:56

Vrtuľník havaroval krátko po štarte a potom začal horieť.

turecko, zemetrasenie, tokat

Stred Turecka zasiahlo zemetrasenie. Poškodilo niekoľko budov

18.04.2024 20:03

Zatiaľ nie sú správy o úmrtiach alebo vážne zranených.

rozpravkarka2

Tak som sa vrátila... O trochu smutnejšia. Pretože zo sveta sa stratila rozprávka o troch grošoch. Mám pocit, že ju musím znovu nájsť.

Štatistiky blogu

Počet článkov: 370
Celková čítanosť: 1333631x
Priemerná čítanosť článkov: 3604x

Autor blogu