Založ si blog

Archív: október, 2010

Najväčším bohatstvom človeka je jeho vlastný príbeh

Práve som dopozerala film Austrália… Keď som bola menšia, vedeli ma mnohé filmy rozplakať. Prvý z nich bol tuším Winetou. Keď zastrelili Nšo – či, nariekala som aako malé dieťa. Tak isto knihy. Mala som rada také tie smutno-krásne príbehy, v ktorých bol kus skutočného života. Vtáky v tŕni. Jana Eyrová. Búrlivé výšiny.

Pokračovanie článku

Aforizmy: ženy verzus muži

Ženu najviac poníži, keď ju muž urobí jednou z mnohých.

Pokračovanie článku

Klamár jeden!

Túlavý básnik stojí pri jazere ticha,

Pokračovanie článku

Hriešne voňala a bola strašne drahá, ale stála za to!

Tak si to mašírujem našim kontroverzným novootvoreným žilinským Auparkom, ktorý jedni chceli a druhí nie, keď sa mi z ničoho nič postavila do cesty. Teda, ona ani nie, ale jej vôňa. Tuhá, omamná a celkom iná. Tou vôňou dala jasne najavo: ja som kus, najlepšia kvalita, mňa si nemôže dovoliť hocikto, na mňa treba mať groše, som proste trieda.

Pokračovanie článku

Mokrá a nežná

Z objatia lesa zaškriekal neviditeľný páv, Pod nohami mi plačú spomienky trávy, Smútia za odchádzajúcim letom,

Pokračovanie článku

… si taký sám…

Malá hra nočných blýskavíc. Stalo sa niečo? Nie… Neviem… Možno, že všetko, Možno nič.

Pokračovanie článku

Stratenému chlapcovi z ďalekých hviezd

Vždy je ťažké byť iným ako ostatní.

Pokračovanie článku
Prezidentský duel Korčok – Pellegrini: Kandidáti si nič nedarovali, kampaň nabrala na obrátkach

Prezidentský duel Korčok – Pellegrini: Kandidáti si nič nedarovali, kampaň nabrala na obrátkach

28.03.2024 12:00

Duel prezidentských kandidátov Korčoka a Pellegriniho sme sledovali online.

Teroristický útok si objednali Ukrajinci a máme dôkaz, tvrdí Moskva. USA: Nezmysel. Islamisti zas a znova priznali zodpovednosť

Teroristický útok si objednali Ukrajinci a máme dôkaz, tvrdí Moskva. USA: Nezmysel. Islamisti zas a znova priznali zodpovednosť

28.03.2024 16:36

Za útok v koncertnej sieni v Krasnogorsku na predmestí Moskvy je zodpovedný výlučne Islamský štát, vyhlásil bezpečnostný hovorca Bieleho domu John Kirby.

Fatálne zlyhanie v pražskej nemocnici. Žene urobili potrat pri kontrole, splietli si pacientky

Fatálne zlyhanie v pražskej nemocnici. Žene urobili potrat pri kontrole, splietli si pacientky

28.03.2024 14:52

V pražskej Fakultnej nemocnici na Bulovke došlo k obrovskému omylu.

To je nejaká partizánčina. Harabin poprel podporu Pellegrinimu

To je nejaká partizánčina. Harabin poprel podporu Pellegrinimu

28.03.2024 09:00

V médiách sa ráno objavila správa, že Harabin pôjde voliť v druhom kole šéfa Hlasu.

rozpravkarka2

Tak som sa vrátila... O trochu smutnejšia. Pretože zo sveta sa stratila rozprávka o troch grošoch. Mám pocit, že ju musím znovu nájsť.

Štatistiky blogu

Počet článkov: 370
Celková čítanosť: 1329349x
Priemerná čítanosť článkov: 3593x

Autor blogu