Založ si blog

Archív: december, 2011

O malom lampióne, ktorý stratil svetlo

Zhotovili ho majstri z vzácneho čínskeho papiera. Mal farby dúhy a jeho povrch pripomínal kožu starca, zhužvanú od vrások smiechu. Občas sa ho dotkli krehké dlane malého dievčatka. Ich dotyk lampionu hovoril: ,,Si krásny… „

Pokračovanie článku

Krásna Helena

(sľúbila som rozprávočku, tu je : -)

Pokračovanie článku

Nevolám ťa

Po láske zostala len pavučina,

Pokračovanie článku

Stratené duše

Ticho je stále krehkejšie. Odvracia od nás svoju tvár. Je ako mesiac v splne.

Pokračovanie článku

Aj vám sa zdá, že tieto Vianoce sú chudobnejšie ako predtým?

Neviem, či je to iba môj osobný vnem. No mám pocit, že je všetko inak. Že sme chudobnejší. Nie, nie na peniaze… Ale na čas. Na tie každodenné drobné okamihy, ktoré boli korením nášho života. Na chvíle s knihou v kresle. Na teplo deky. Na večerné rozhovory v posteli. Na dotyky…

Pokračovanie článku

Tak Ti treba, Slovensko!

Včera som mala zvláštny pocit – súdržnosti a malej výhry. Pre tých pár obrázkov, ktoré sem dal Juraji. Stretla som ho len raz, keď prišiel k nám domov, len tak, na čaj a kus teplého slova. Ale od vtedy viem, že je to citlivý muž, ktorý má jeden cieľ (medzi ďalšími, duchovnejšími) a to uživiť prácou svojich rúk vlastnú rodinu. Je z východu, kde nie je dosť […]

Pokračovanie článku

Slepý, hluchý, nemý

Vybrali sa raz na vandrovku traja. Slepý, Hluchý a Nemý. Stretli sa na rázcestí. Sadli si k jednému mílniku.

Pokračovanie článku

Digitálni lovci planéty (občas mám pocit, že ma sleduje neviditeľné oko vesmíru) – 4. časť

Prebehla som cez Les k úšustu. Našla som tam svoje tenisky. Ležali odhodené vedľa potoka. Obula som si ich a nechala na nich mokré blato. Neschlo, hoci by už malo, ale ja som vedela, prečo.

Pokračovanie článku

Digitálni lovci planéty (občas mám pocit, že ma sleduje neviditeľné oko vesmíru) – 3. časť

Prechádzali sme Lesom, až kým sme sa neocitli v jeho strede, na mieste, kde boli stromy najvyššie a zelenkavá guľa svietila najintenzívnešie. Medzi smrekovcami sa ukrývala čistina so starými zrubmi, podobnými drevenici, kde Suikum kupoval suveníry.

Pokračovanie článku

Digitálni lovci planéty (občas mám pocit, že ma sleduje neviditeľné oko vesmíru) – 2. časť

Kamienkami vysypaný chodník ma priviedol pred drevenú búdku. Soikum tam stál a kupoval lístky do skanzenu od staršej pani v strednom veku, čo sedela pri okienku. Odtrhla z bloku dva a podala ich Soikumovi. ,,Môžete ísť.“ povedala. Prešli sme okolo nej.

Pokračovanie článku
Americké tanky Abrams nestačia na ruské drony, Ukrajina ich stiahla z boja

Americké tanky Abrams nestačia na ruské drony, Ukrajina ich stiahla z boja

26.04.2024 07:37

Ukrajina už prišla o päť tankov Abrams M1A1.

ONLINE: Operácia v samotnom srdci Ruska? Na letisku v Moskve bol zlikvidovaný viacúčelový vrtuľník Ka-32

ONLINE: Operácia v samotnom srdci Ruska? Na letisku v Moskve bol zlikvidovaný viacúčelový vrtuľník Ka-32

26.04.2024 06:25

Od leta 2023 európske príspevky na pomoc Ukrajine trvalo prevyšovali tie od Spojených štátov.

Polícia po viac ako troch mesiacoch zverejnila video z Dankovej nehody

Polícia po viac ako troch mesiacoch zverejnila video z Dankovej nehody

26.04.2024 12:43

Zábery pochádzajú z kamery električky. K dopravnej nehode lídra SNS došlo 11. januára v bratislavskej Dúbravke.

Danko upratoval Dúbravku. Za semafor zaplatil pokutu tisíc eur a ukázal röntgen zubu, no či je jeho, nepotvrdil

Danko upratoval Dúbravku. Za semafor zaplatil pokutu tisíc eur a ukázal röntgen zubu, no či je jeho, nepotvrdil

26.04.2024 09:26

Danko sa zaviazal zametať Dúbravku potom ako v januári zdemoloval semafor a z miesta činu ušiel. Nájsť sa ho podarilo podľa olejovej škrvny.

rozpravkarka2

Tak som sa vrátila... O trochu smutnejšia. Pretože zo sveta sa stratila rozprávka o troch grošoch. Mám pocit, že ju musím znovu nájsť.

Štatistiky blogu

Počet článkov: 370
Celková čítanosť: 1335565x
Priemerná čítanosť článkov: 3610x

Autor blogu