Založ si blog

Hriešne voňala a bola strašne drahá, ale stála za to!

Tak si to mašírujem našim kontroverzným novootvoreným  žilinským Auparkom, ktorý jedni chceli a druhí nie, keď  sa mi z ničoho nič postavila do cesty.

Teda, ona ani nie, ale jej vôňa.

Tuhá, omamná a celkom iná.  Tou vôňou dala jasne najavo: ja som kus, najlepšia kvalita, mňa si nemôže dovoliť hocikto, na mňa treba mať groše, som proste trieda.

Pre spravodlivosť treba povedať, že to nebola nejaká chémiou spančovaná vôňa, ale celkom prirodzená, vychádzala z jej podstaty, z jej najhlbšieho vnútra.

A bola drzá. Teda tá vôňa. Jednoducho mi pošteklila nozdry. Aj srdce. A všetky zmysly. Vysielala jasné signály: Skús, aká som. Načri do mňa.  Omoč si do mňa pery. A jazyk. Ochutnaj moju zmyselnosť. Moju hriešnosť.

Kto by takému mámeniu odolal?

Prilákala ma, potvora, až k malému kaviarenskému stolíku. Na miesto, kde sa schádza inteligencia: do Pantha Rei. Aby bolo vidieť, že si rozumie aj so sčítanými a nemusím mať pred ňou zábrany. Chvíľu ma nechala čakať. No potom prišla v plnej paráde. Teda, presnejšie, priniesli ju: na striebornej tácke. Horúcu, zamatovú, lesklú. Vzrušovala. Vyzývala.  Čakala na moje ústa.

Prvý dotyk perami bol krátky, ale úžasný.  Napla vo mne všetky struny žiadostivosti. Veď bola taká poddajná…  Bolo by úžasné vziať si ju hneď, tam, na tom mieste, na jeden veľký, dlhý dúšok, na jeden nekonečný pád…

Bolo jej však príliš málo na to, aby sa taká krásna chvíľa tak skoro skončila. Môj jazyk ju chcel vychutnávať ešte dlhšie. Dôkladnejšie. Pery sa chceli tešiť z jej zamatovej hebkosti. A nozdry vdychovať jej vôňu.

Chcela sa mi v rukách. Triasla sa. No poddávala sa mi v určenom tempe,  pomaly, po dúškoch, plných rozkoše.

Napokon sa mi dala celá, nič z nej nezostalo, iba tá krásna fantastická chuť…

 

…akú má iba káva…

A táto stála za to.  Bola z odrody cibetka, Kopi Luwak,  250 gramov za 45 euro a jedna malilinká šálka za 4.50. Doteraz sa mi tmí pred očami jej jemnou, zamatovou, nežnou čerňou, keď na ňu spomínam.

 

arabica_kopi_luwak_green_a

Vianočná báseň

22.12.2023

December si zas Na perie z dažďa privyká. Boh ukryl svoje srdce Do medovníka. A čas je múdry blázon, Čo zobral všetkým kráľom Koruny. Polnočná omša Brnká na struny. Náhle sa vystrie vesmír, Dažďom spútany A siaha do hviezd Roztrasenými prstami. Že vraj som vaše, Teší sa dieťa, Čo v jasliach zohrievajú Kravičky. Anjel ho prikryl, Koledou, tónom z pesničky. Tak [...]

Ne/STRETNUTIE

07.04.2023

„Pútnička, kam si zmizla?“ „Nepoviem. Odišla som.“ „Prečo?“ „Nechce sa mi tu už byť s vami. Som unavená.“ „Z čoho…“ „Z vás… Ako míňate slová. Ste ako Maruškin otec. Nemajú pre vás cenu.

Dievčatko a zápalka

14.03.2023

„Už si rozkvitla?“ „Ano.“ „Trvalo Ti to dlho. Veľmi dlho.“ „Ja viem.“ „Prečo?“ „Na začiatku bola samá neláska. Toľko nelásky, že sa mi z toho krútila hlava. Uletela som z toľkého točenia.“

Rusko Navaľnyj úmrtie

Biskup na Veľký piatok prirovnal zaobchádzanie s Navaľným k osudu Ježiša

29.03.2024 15:17

„Skončil až v neľudskom gulagu v polárnom ľade," povedal. Zvyšok sveta uvidí "jeho posolstvo slobody" vo večnosti, povedal biskup.

Rural Emergency Hospitals

Slováci si skryli kódy pod klobúky a nadchli špičkových amerických technológov

29.03.2024 15:00

Organizácia Slovak PRO pomáha Slovákom uchytiť sa na americkom trhu. Kto má skvelé nápady, má šancu uspieť aj v silnej konkurencii v USA.

zalužnyj, syrskyj

Zelenskyj hovoril o polmilióne mobilizovaných. General Syrskyj: Potrebujeme výrazne menej vojakov

29.03.2024 14:16

Ukrajinská armáda bude musieť pre obranu pred ruskou inváziou mobilizovať menej vojakov, než sa pôvodne očakávalo.

Maďarsko polícia pobodanie péter baumann

Obeť a dvoch zranených si vyžiadal výbuchu v bytovke v Budapešti

29.03.2024 13:10

Evakuovať museli 50 ľudí.

rozpravkarka2

Tak som sa vrátila... O trochu smutnejšia. Pretože zo sveta sa stratila rozprávka o troch grošoch. Mám pocit, že ju musím znovu nájsť.

Štatistiky blogu

Počet článkov: 370
Celková čítanosť: 1329431x
Priemerná čítanosť článkov: 3593x

Autor blogu