Založ si blog

Kto prestáva fajčiť, prestáva mať aj chuť na sex?

 

Priateľka sa mi zverila s trochu svojským, mierne delikátnym problémom:

,,Môj muž bol tuhý fajčiar, začal s cigaretami veľmi skoro, v pätnástich. Ako sám hovorieval, vyrastal v zafajčenom prostredí. Spával v obývačke, kde dlho do noci sedával nad knihami jeho otec a fajčil pritom cigarety. Cigaretový dym sa tak stal jeho sprievodcom už od malička. Vyfajčil zhruba krabičku denne. Nevadilo mi to, akosi to patrilo k nemu, aj keď som ja sama nefajčiarka. Mali sme výborný intímny život. Ak to mám povedať slušne, manžel mal mimoriadny sexuálny apetít. V prvé roky sme mali sex aj tri krát do dňa, potom to trochu zredlo, ale aj po desiatich rokoch bola naša spálňa dejiskom častých nočných hier.

Potom však začal manžel chorľavieť, dusilo ho v pľúcach a lekár mu zakázal cigarety. Poslúchol ho, ale stálo ho to nemalo síl. Prvé dni, čo prestal fajčiť, boli strašné. Stále bol nervózny a ustavične jedol. Sladké, slané, čo mu prišlo pod ruku.  Ďalším vedľajším efektom bolo, že prestal mať chuť na sex. Možno preto, že začal priberať a už nebol taký čulý ako predtým. Sám vravieval, že sa k pribúdajúcej váhe nevie aklimatizovať a bolia ho nohy.

Snažila som sa jeho sexuálny apetít vzkriesiť. Dala som si odtučňovaciu diétu, začala som chodiť na kozmetiku, do solárka, kúpila som si nové sexi prádielko. Začali sa za mnou obzerať cudzí muži, ale ten môj nie. Mohla som sa pred nim prechádzať aj v čipkovaných nohavičkách – a on nič. Jediné, čo ho baví, je sedieť pred televízorom a lúštiť krížovky… Stal sa z neho typický vyznávač papučovej kultúry, nechce sa mu chodiť von, na prechádzky, na dovolenke si sadol na ležadlo a sedel tam počas celého pobytu, zas len s tými krížovkami na kolenách. Také niečo, že vzrušenie z poznávania nových miest mu vôbec nehrozilo.

Nechcem, aby začal znovu fajčiť, za žiadnu cenu. Ani za tú, že už jeho sexuálny apetít nevstane z mŕtvych. Aj keď, pravdupovediac, občas mi je ľúto za tým levom, čo sa tak rád hrával v našej posteli… Možno, že je to tým, že už prešlo dvanásť rokov, čo sme sa dali dokopy a snáď už čas našich hier prešiel. No keď si predstavím, že ešte pred pol rokom bol celkom iný, nechce sa mi veriť, že je to ten istý človek.“

Tak zhrnula priateľka svoj problém. A ja teraz premýšľam, či to, že jej muž prestal fajčiť, má vplyv aj na jeho sexuálny apetít a tým aj na kvalitu ich sexuálneho života.

Vianočná báseň

22.12.2023

December si zas Na perie z dažďa privyká. Boh ukryl svoje srdce Do medovníka. A čas je múdry blázon, Čo zobral všetkým kráľom Koruny. Polnočná omša Brnká na struny. Náhle sa vystrie vesmír, Dažďom spútany A siaha do hviezd Roztrasenými prstami. Že vraj som vaše, Teší sa dieťa, Čo v jasliach zohrievajú Kravičky. Anjel ho prikryl, Koledou, tónom z pesničky. Tak [...]

Ne/STRETNUTIE

07.04.2023

„Pútnička, kam si zmizla?“ „Nepoviem. Odišla som.“ „Prečo?“ „Nechce sa mi tu už byť s vami. Som unavená.“ „Z čoho…“ „Z vás… Ako míňate slová. Ste ako Maruškin otec. Nemajú pre vás cenu.

Dievčatko a zápalka

14.03.2023

„Už si rozkvitla?“ „Ano.“ „Trvalo Ti to dlho. Veľmi dlho.“ „Ja viem.“ „Prečo?“ „Na začiatku bola samá neláska. Toľko nelásky, že sa mi z toho krútila hlava. Uletela som z toľkého točenia.“

Rural Emergency Hospitals

Slováci si skryli kódy pod klobúky a nadchli špičkových amerických technológov

29.03.2024 15:00

Organizácia Slovak PRO pomáha Slovákom uchytiť sa na americkom trhu. Kto má skvelé nápady, má šancu uspieť aj v silnej konkurencii v USA.

zalužnyj, syrskyj

Zelenskyj hovoril o polmilióne mobilizovaných. General Syrskyj: Potrebujeme výrazne menej vojakov

29.03.2024 14:16

Ukrajinská armáda bude musieť pre obranu pred ruskou inváziou mobilizovať menej vojakov, než sa pôvodne očakávalo.

Maďarsko polícia pobodanie péter baumann

Obeť a dvoch zranených si vyžiadal výbuchu v bytovke v Budapešti

29.03.2024 13:10

Evakuovať museli 50 ľudí.

Putin

Rutte: Vyšetrovanie ruskej propagandistickej siete je veľmi znepokojujúce

29.03.2024 12:54, aktualizované: 13:58

Činnosť proruskej špionážnej siete vyšetruje poľská kontrarozviedka a tiež belgické či české spravodajské služby.

rozpravkarka2

Tak som sa vrátila... O trochu smutnejšia. Pretože zo sveta sa stratila rozprávka o troch grošoch. Mám pocit, že ju musím znovu nájsť.

Štatistiky blogu

Počet článkov: 370
Celková čítanosť: 1329408x
Priemerná čítanosť článkov: 3593x

Autor blogu