Založ si blog

Milovanie je krásne, sex krátky a drsný

 

Nie, teraz nechcem hovoriť o tej  činnosti, ktorá je aj Bohu natoľko milá, že nám prikázal v Biblii: milujte sa a množte sa.

Hovorím o slove, čo tú činnosť vyjadruje. Strhla sa totiž okolo neho zaujímavá debata medzi diskutérmi, ktorí debatovali pod mojim posledným článkom Virtuálny sex, virtuálna nevera – virtuálne nič – Svetlommojichočí a Popradom.

Poprad tam – v duchu môjho vlastného vnútorného presvedčenia nazval intímne telesné spojenie medzi mužom a ženou milovaním. Svetlomojichoci sexom.

Neriešim, komu z nich dvoch dať za pravdu.

Vychutnávam však krásu slovenčiny, vyjadrenú práve tým slovom: milovanie. Je nielen krásne, ale je v ňom ukrytý aj  celý proces, napätie vznikajúceho vzťahu.

–         Mil OVANIE  – najprv ťa OVANIE čo? Vôňa, aura toho druhého, jeho jedinečnosť, zvláštnosť

–         MILOvanie  – začneš sa správať MILO, lebo chceš  mať tú vôňu, charizmu, zvláštnosť  pri sebe, pre seba, so sebou…

–          miLOVanie – je to dané od okamihu, keď  prvý muž prvýkrát stretol prvú ženu, pre niekoho od Adama a Evy, pre iného od vzniku sveta – ten LOV tam proste je, pretože ľudstvu bola do vienka daná aj plachosť a opatrnosť. Aj keď si dvaja padnú do náruče, niekto musí začať.

–          milovaNIE – no áno, občas príde aj to nie, keď nesedí vôňa, keď mi  lov NIE je milý…  Lebo mám chuť byť sama  a nie som pripravená na párový život.

 

 

No a čo SEX?

Nič. Je to len drsné, krátke slovo.  Jediné, čo sa v ňom dá nájsť, je EX. EX ako  EX partner, EX manžel. Ex priateľ. Niečo, čo už je minulosťou.

A láska by nemala byť minulosťou…

 

Moja slovenčina je krásna, nežná, hravá, a skrýva tajomstvá ako detská riekanka. 

 

 

Vianočná báseň

22.12.2023

December si zas Na perie z dažďa privyká. Boh ukryl svoje srdce Do medovníka. A čas je múdry blázon, Čo zobral všetkým kráľom Koruny. Polnočná omša Brnká na struny. Náhle sa vystrie vesmír, Dažďom spútany A siaha do hviezd Roztrasenými prstami. Že vraj som vaše, Teší sa dieťa, Čo v jasliach zohrievajú Kravičky. Anjel ho prikryl, Koledou, tónom z pesničky. Tak [...]

Ne/STRETNUTIE

07.04.2023

„Pútnička, kam si zmizla?“ „Nepoviem. Odišla som.“ „Prečo?“ „Nechce sa mi tu už byť s vami. Som unavená.“ „Z čoho…“ „Z vás… Ako míňate slová. Ste ako Maruškin otec. Nemajú pre vás cenu.

Dievčatko a zápalka

14.03.2023

„Už si rozkvitla?“ „Ano.“ „Trvalo Ti to dlho. Veľmi dlho.“ „Ja viem.“ „Prečo?“ „Na začiatku bola samá neláska. Toľko nelásky, že sa mi z toho krútila hlava. Uletela som z toľkého točenia.“

Rusko Navaľnyj úmrtie

Biskup na Veľký piatok prirovnal zaobchádzanie s Navaľným k osudu Ježiša

29.03.2024 15:17

„Skončil až v neľudskom gulagu v polárnom ľade," povedal. Zvyšok sveta uvidí "jeho posolstvo slobody" vo večnosti, povedal biskup.

Rural Emergency Hospitals

Slováci si skryli kódy pod klobúky a nadchli špičkových amerických technológov

29.03.2024 15:00

Organizácia Slovak PRO pomáha Slovákom uchytiť sa na americkom trhu. Kto má skvelé nápady, má šancu uspieť aj v silnej konkurencii v USA.

zalužnyj, syrskyj

Syrskyj: Rusi vypália šesťkrát viac munície. V Charkove sme mohli dosiahnuť viac

29.03.2024 14:16, aktualizované: 15:55

Ukrajinské obranné sily pozdĺž celej rozsiahlej frontovej línie podľa neho majú len minimum zbraní a munície.

Maďarsko polícia pobodanie péter baumann

Obeť a dvoch zranených si vyžiadal výbuchu v bytovke v Budapešti

29.03.2024 13:10, aktualizované: 15:42

Evakuovať museli 50 ľudí.

rozpravkarka2

Tak som sa vrátila... O trochu smutnejšia. Pretože zo sveta sa stratila rozprávka o troch grošoch. Mám pocit, že ju musím znovu nájsť.

Štatistiky blogu

Počet článkov: 370
Celková čítanosť: 1329434x
Priemerná čítanosť článkov: 3593x

Autor blogu