Založ si blog

Teším sa… (alebo o manželkách hokejových bláznov)

Patrím k tým ľuďom, ktorí musia svojim citom nasadiť nie jednu, ale prinajmenšom štyri ohlávky. Skrotiť ich, a hlavne včas, je dosť náročné. S negatívnymi citmi sa radšej uzatváram do samoty. Veď sú ako náhrdelník. Stačí, že ich nosím na svojom krku ja. Nemusia visieť aj na iných. S tými dobrými sa však vždy chcem podeliť.

Mám rada, keď môžem povedať: teším sa… Bolo to jedno z prvých slov, ktoré mi prišlo na rozum aj v dnešné ráno. Z postielky som sa pobrala rovno ku kompu (mávam vo zvyku pozrieť sa, čo je nové na blogu) …. a tešila som sa.

Z mien, ktoré sa objavili v rubrike nové blogy. Za ich nickmi sú ľudia, ktorých si vážim, ktorým dôverujem, s ktorými budem rada na jednej lodi. Každý z nich prináša svoje vlastné názorové bohatstvo a rozmanitosť. Tvorbu viacerých z nich poznám a tak viem, že sem vkročilo kvalitné glosátorstvo, výborné fotografické videnie, ale aj krehká ženská lyrika, či do poézie pretavený svet.

 

Teším sa aj z iných vecí, nielen zo staronových priateľov na blogu. Pravdupovediac, tá radosť je mi ,,importovaná“ do hlavy výkrikom ,,goool“, ktorý zaznel z hrdla mojej silnejšej polovičky. Priznávam sa, že nepatrím k tým, ktorí by kvôli hokeju vedeli prebdieť celú noc. On áno. Teraz sa teším z toho, že jeho olympijské kruhy pod očami majú aký taký zmysel.

My, manželky hokejových bláznov a fanatikov, sa z radosti našich mužov tešíme aspoň tak, ako z tej našej vlastnej. Je pravda, že si aj trochu zahundreme: na rozhádzané ponožky, nedopité pivo, chlebové omrvinky na zemi. No potom ideme uvariť prvú kávu. Pridáme do nej cukor – tak akurát, aby nebola ani sladká, ani horká. Ten cukor náš učí, aké máme byť. Priveľa sladkosti by predsa zaškodilo aj nám. A byť horká ako blen,to asi nemá rada žiadna žena.

 

Tak idem teraz zaliať kávu tomu svojmu a opýtať sa ho, ako sme na tom. Naposledy mi vravel, že vyhrávame 3:2. Idem sa tešiť spolu s ním a držať naším hokejistom palce, aby to nedokafrali.

:-)

Všetkým želám krásny deň

:-)

Šialené výkriky z našej obyvačky mi práve prezradili, že sme vyhrali 4:3

:-) :-) :-)

Vianočná báseň

22.12.2023

December si zas Na perie z dažďa privyká. Boh ukryl svoje srdce Do medovníka. A čas je múdry blázon, Čo zobral všetkým kráľom Koruny. Polnočná omša Brnká na struny. Náhle sa vystrie vesmír, Dažďom spútany A siaha do hviezd Roztrasenými prstami. Že vraj som vaše, Teší sa dieťa, Čo v jasliach zohrievajú Kravičky. Anjel ho prikryl, Koledou, tónom z pesničky. Tak [...]

Ne/STRETNUTIE

07.04.2023

„Pútnička, kam si zmizla?“ „Nepoviem. Odišla som.“ „Prečo?“ „Nechce sa mi tu už byť s vami. Som unavená.“ „Z čoho…“ „Z vás… Ako míňate slová. Ste ako Maruškin otec. Nemajú pre vás cenu.

Dievčatko a zápalka

14.03.2023

„Už si rozkvitla?“ „Ano.“ „Trvalo Ti to dlho. Veľmi dlho.“ „Ja viem.“ „Prečo?“ „Na začiatku bola samá neláska. Toľko nelásky, že sa mi z toho krútila hlava. Uletela som z toľkého točenia.“

farmári, poľsko, traktory

Poľskí poľnohospodári naďalej nepúšťajú kamióny cez hraničné priechody s Ukrajinou

18.04.2024 21:37

Protestujú tak proti prílevu lacného obilia z Ukrajiny.

keňa, vojaci

V Keni zahynulo pri páde vojenského vrtuľníka desať ľudí, vrátane veliteľa armády

18.04.2024 20:56

Vrtuľník havaroval krátko po štarte a potom začal horieť.

turecko, zemetrasenie, tokat

Stred Turecka zasiahlo zemetrasenie. Poškodilo niekoľko budov

18.04.2024 20:03

Zatiaľ nie sú správy o úmrtiach alebo vážne zranených.

chrípka. pacient, lekár, prehliadka

V Bratislavskom kraji sa počas tohto roka vyskytol čierny kašeľ v 50 prípadoch

18.04.2024 19:25

Najvyššia vekovo-špecifická chorobnosť bola zistená vo vekovej skupine 15- až 19-ročných osôb.

rozpravkarka2

Tak som sa vrátila... O trochu smutnejšia. Pretože zo sveta sa stratila rozprávka o troch grošoch. Mám pocit, že ju musím znovu nájsť.

Štatistiky blogu

Počet článkov: 370
Celková čítanosť: 1333590x
Priemerná čítanosť článkov: 3604x

Autor blogu