Založ si blog

Cucajú naše duše cez internet P(r)ísavci z galaxie NGC 147?

Taká malá vymyslenina, kto chce, nech jej verí a kto nie, tiež dobre!

Dopredu  upozorňujem: dnes som vo vývrtke. Hrabem sa v papieroch, triedim, vyhadzujem. A hoci vrčím na každého, kto prejde okolo, predsa ma tá činnosť naladila na inú strunu. Aby to bolo jasné – nerozladila ale naladila. Mozgové závity mám prepnuté a konečne nemyslím na to, čo sa deje vo virtuále. Oslobodiť sa od virtuálu nie je vôbec ľahké. Hodíte jednu vetu tam, inú onam. Niečo do fejsbúku, niečo  do fanboxu, niečo sem. A potom rozmýšľate, čo, kedy a kto vám odpovie. Zrazu zistíte, že sa trepete vo virtuálnej sieti, ste v nej až po uši, a nech robíte, čo robíte, nie a nie sa z nej dostať von.

Nuž, prišla mi pomoc, v podobe sna.

Dopoludnie  som jednoducho prespala. Spánkom, aký v poslednom čase nemávam, pretože sa budím na každý zvuk a šum. Sníval sa mi takýto sen:

Bola som aj so svojou silnejšou polovičkou na výlete v nejakom cudzom meste, trochu sa podobalo na Benátky. Vyhladli sme, tak sme hľadali reštauráciu, v ktorej by sme sa mohli najesť.  Moja silnejšia (a možno výnimočne lepšia) polovička z nejakého dôvodu zaostala. Tuším telefonoval alebo čo.  Zakričal za mnou, aby som išla do reštaurácie za rohom, vraj tam príde za mnou. Poslúchla som ho. V záhrade bol voľný stôl s dvoma stoličkami. Sadla som si zaň, keď sa zrazu z ničoho nič pri mne zjavila žena. Opýtala sa, či si môže prisadnúť. Vravím jej, že iba na čas, kým príde za mnou môj Peťo.  Odvetila mi, že na to, čo mi chce povedať, jej stačí štvrťhodina.

,,Mám schopnosť vidieť  do ľudí.“ hovorí mi žena. ,,Viem, ktorí sú majú ešte voľnú dušu a ktorí nie.“

Nechápavo som na ňu vytreštila oči.

,,Akože voľnú dušu?“

,,No proste voľnú… Nemajú na nej zavesených Písavcov z Galaxie NGC 147. Ale na tej vašej už sú. Vaše podvedomie sa snaží proti ním bojovať, no sama to nezvládnete.“

Počúvam, usmievam sa, no vo vnútri ma hryzie nepokoj. Kde sa zdržal ten môj, že ma tu necháva samú s takouto potreštenou ženskou?

,,Choďte sa pozrieť pred bránu, možno ho uvidíte.“ vraví mi žena.

Nedošlo mi, že presne prečítala moje myšlienky.  Nechala som tašku na stole a vybrala sa pred reštauráciu. Tam som zbadala toho svojho, ako kráča smerom ku mne. Zamávala som mu, aby vedel, kde presne som a vrátila sa k stolu. Neznáma už pri ňom nebola. No moja kabelka ležala otvorená na stole. Zmizol z nej mobil. Na jeho mieste ležal lístok so slovami: aj cez mobil sa písavci vedia prisať na vašu dušu. Preto som vám ho zobrala!

Tak!

Snívalo sa mi to!

:-) :-) :-)

Len celkom presne si nepamätám, či hovorila o prísavcoch, alebo písavcoch! Ono je to vlastne asi jedno. Pretože niektorí písavci sú fakt ako také prísavky. Prisajú sa k obrazovke a nie a nie sa od nej odtrhnúť, až kým sa celkom nerozlejú do posledného písmenka. Možno sú z galaxie NGC 147. Možno toť od susedov. No dokážu sa do duše zavŕtať tak hlboko, že máte potom problém dostať ich z nej von!

A teraz čosi o tej povestnej galaxii NGC 147. Nachádza sa vraj v súhvezdí Kasiopeia a objavil ju nejaký John Herschel v roku 1829. O jej obyvateľoch P(r)ísavcoch nič nevedel, ani to, že už sto rokov pred opicami poznali net…

:-) :-) :-)

Želám všetkým pekný večer  a neverte všetkému, čo sa sníva Rozprávkarkam.

Vianočná báseň

22.12.2023

December si zas Na perie z dažďa privyká. Boh ukryl svoje srdce Do medovníka. A čas je múdry blázon, Čo zobral všetkým kráľom Koruny. Polnočná omša Brnká na struny. Náhle sa vystrie vesmír, Dažďom spútany A siaha do hviezd Roztrasenými prstami. Že vraj som vaše, Teší sa dieťa, Čo v jasliach zohrievajú Kravičky. Anjel ho prikryl, Koledou, tónom z pesničky. Tak [...]

Ne/STRETNUTIE

07.04.2023

„Pútnička, kam si zmizla?“ „Nepoviem. Odišla som.“ „Prečo?“ „Nechce sa mi tu už byť s vami. Som unavená.“ „Z čoho…“ „Z vás… Ako míňate slová. Ste ako Maruškin otec. Nemajú pre vás cenu.

Dievčatko a zápalka

14.03.2023

„Už si rozkvitla?“ „Ano.“ „Trvalo Ti to dlho. Veľmi dlho.“ „Ja viem.“ „Prečo?“ „Na začiatku bola samá neláska. Toľko nelásky, že sa mi z toho krútila hlava. Uletela som z toľkého točenia.“

Russia Ukraine War

ONLINE: Trump: Prežitie Ukrajiny je dôležité aj pre USA. Hýb sa Európa, daj viac peňazí

19.04.2024 06:15

Prežitie Ukrajiny v súčasnej vojne proti Rusku je dôležité tak pre Európu, ako aj pre Spojené štáty, uviedol americký exprezident Donald Trump.

Ukrajina

Ukrajina aj Izrael. Zvládla by EÚ dva konflikty?

19.04.2024 06:00

Pre Ukrajinu hľadajú protivzdušnú obranu, na Blízkom východe chcú zabrániť stupňovaniu napätia. Na tom sa zhodli lídri krajín EÚ.

Fokker3128

Kiska lietal špeciálom do Popradu, Pellegrini na operu. Hodina letu stojí tisíce, aké sú pravidlá využívania vládnej flotily?

19.04.2024 06:00

Cestovanie kamkoľvek, bez udania dôvodu a zadarmo, účet totiž platí štátna kasa

Irán, armáda

Explózie v Iráne. Predstavitelia USA uviedli, že je to izraelská odveta, strany konflliktu zatiaľ mlčia

19.04.2024 05:45, aktualizované: 06:28

Izrael v noci na piatok zaútočil na Irán ako odvetu za jeho úder, uviedli pre americké médiá nemenovaní predstavitelia USA.

rozpravkarka2

Tak som sa vrátila... O trochu smutnejšia. Pretože zo sveta sa stratila rozprávka o troch grošoch. Mám pocit, že ju musím znovu nájsť.

Štatistiky blogu

Počet článkov: 370
Celková čítanosť: 1333709x
Priemerná čítanosť článkov: 3605x

Autor blogu