Založ si blog

Po troch mesiacoch a piatich dňoch mám 50 459… Celkom slušné!

 

Každý, kto vstupuje do virtuálu so snahou prezentovať niečo zo svojho vnútra, je vlastne malý exhibicionista. Inak by nedával svoje veci do verejného priestoru, kde sa k ním môžu všetci vyjadriť. A ten, kto publikuje pravideľne, sa chtiac či nechtiac, úmyselne, či neúmyselne, stáva verejnou osobou. Človekom, ktorý má okrem srdca na vystretej dlani aj celé svoje ja. V písmenkách sa nič nedá skryť a utajiť. Odhalia povahu lepšie, než detektor lži.

Najväčšími písmenkovými borcami sú zrejme blogeri. Pravdaže, nájdu sa aj iní závisláci, čo celé dni presedia nad riadkami kníh – spisovatelia, novinári. Možno toho vyprodukujú viac, od blogerov ich však líši jedna zásadná vec – píšu za peniaze. Kym blogeri tvoria zadarmo. Jedinou ich odmenou je kolektív ,,podobne postihnutých“, medzi ktorými sa ocitli a ktorí sa im časom stanú blízkymi, hoci ich predtým nikdy nevideli. Podobná záľuba ich spája do virtuálnej rodiny, ktorá má mnohé atribúty naozajstnej rodiny. Vzniká tam mnoho pozitívnych vzťahov – priateľstvá, lásky, ale aj negatívne, odpor, pohŕdanie, závisť. Je však ešte jeden motív, pre ktorí blogeri píšu zadarmo, ktorý je (aspoň pre niektorých), omnoho silnejší. A tým sú čitatelia. Na rozdiel od kníh a časopisov sú interaktívni, vstupujú rovno do tvorivého procesu, ktorý sa blogerovi prave ,,krúti“ v hlave a často mení jeho pripravované zámery. Čitatelia sú vlastne jedinou blogerovou odmenou. Čím je ich viac, tým má jeho písanie väčší zmysel.

Pred troma mesiacmi a piatimi dňami som publikovala v našom novovzniknutom blogovisku www.blog.pravda.sk svoj prvý článok – Rozprávku o šípovej ruži. Dnes môžem bilancovať.

Tri mesiace a päť dní – to je 50 459 kliknutí, 103 článkov, 1437 komentárov.

Som dojatá, lebo vďaka tým, čo si moje články odťukli, sa môj www.rozpravkarka2.blog.pravda.sk stal zrejme v tomto blogovisku najotváranejší (ak sa mýlim, rada sa nechám opraviť). Aj keby to však nebolo tak, mám za čo ďakovať. Tie tri mesiace ma obohatili o nových, pozitívnych ľudí, dali mi nové priateľstvá, ale zároveň ma prinútili pozrieť sa cez iné okuliare aj na tie staré. Až na pár škrabancov na duši to bolo krásne obdobie, plné objavovania.

 

Ďakujem všetkým čitateľom, svojim priateľom blogerom a priateľkám blogerkám, že mi ho dali.

Vianočná báseň

22.12.2023

December si zas Na perie z dažďa privyká. Boh ukryl svoje srdce Do medovníka. A čas je múdry blázon, Čo zobral všetkým kráľom Koruny. Polnočná omša Brnká na struny. Náhle sa vystrie vesmír, Dažďom spútany A siaha do hviezd Roztrasenými prstami. Že vraj som vaše, Teší sa dieťa, Čo v jasliach zohrievajú Kravičky. Anjel ho prikryl, Koledou, tónom z pesničky. Tak [...]

Ne/STRETNUTIE

07.04.2023

„Pútnička, kam si zmizla?“ „Nepoviem. Odišla som.“ „Prečo?“ „Nechce sa mi tu už byť s vami. Som unavená.“ „Z čoho…“ „Z vás… Ako míňate slová. Ste ako Maruškin otec. Nemajú pre vás cenu.

Dievčatko a zápalka

14.03.2023

„Už si rozkvitla?“ „Ano.“ „Trvalo Ti to dlho. Veľmi dlho.“ „Ja viem.“ „Prečo?“ „Na začiatku bola samá neláska. Toľko nelásky, že sa mi z toho krútila hlava. Uletela som z toľkého točenia.“

Fico, Kmec

Peniaze z plánu obnovy môžu byť podľa Fica štartom veľkých modernizačných programov

26.04.2024 13:54

Premiér Robert Fico to uviedol po pracovnom stretnutí s podpredsedom vlády SR pre Plán obnovy a odolnosti a využívania eurofondov Petrom Kmecom.

SR Bratislava RTVS protestný pochod BAX

PS organizuje ďalší protest, vláda podľa hnutia valcuje Slovensko po vzore autokratov

26.04.2024 13:30

Hlavnou témou protestu je boj proti ovládnutiu RTVS.

Andrej Danko, semafor

Polícia po viac ako troch mesiacoch zverejnila video z Dankovej nehody

26.04.2024 12:43, aktualizované: 13:04

Zábery pochádzajú z kamery električky. K dopravnej nehode lídra SNS došlo 11. januára v bratislavskej Dúbravke.

Antony Blinken / Si Ťin-pching /

USA a Čína musia byť partnermi, vyhlásil prezident Si na stretnutí s Blinkenom

26.04.2024 12:24

Americký minister zahraničných vecí, ktorý v piatok končí návštevu Číny, predtým rokoval so svojím čínskym náprotivkom Wang Iom viac ako päť a pol hodiny.

rozpravkarka2

Tak som sa vrátila... O trochu smutnejšia. Pretože zo sveta sa stratila rozprávka o troch grošoch. Mám pocit, že ju musím znovu nájsť.

Štatistiky blogu

Počet článkov: 370
Celková čítanosť: 1335540x
Priemerná čítanosť článkov: 3610x

Autor blogu