Založ si blog

Strácam sa…

lodička2

 

Poď, sadneme spolu na lodičku, súmrak si prisadne k nám,

Čajky nám požičajú krídla a more roztvorí svoju hĺbku,

 

Na dne je neobjavená Atlantída

Môjho srdca a v ňom chrám,

Spával  v ňom Malý princ, ale odišiel,

Nechal mi tu len odraz svojej hviezdy,

Kolíše sa vo vlnách. Vždy, keď ho vidím, usmievam sa,

Veď nie som Líštička, nečakám,

Som moreplavkyňa po  oceánoch osudu,

Mám svoje vlastné cesty, mliečne, aj morské,

Prúdy dní, čo ma odnášajú na vysnené brehy,

Po dnešnej ceste chcem ísť s tebou,

 

Poď, sadneme spolu na lodičku, nikto nás nebude hľadať,

Iba ja pošepkám do vetra: tak rada sa s tebou strácam… 

lodička

:-)

Vianočná báseň

22.12.2023

December si zas Na perie z dažďa privyká. Boh ukryl svoje srdce Do medovníka. A čas je múdry blázon, Čo zobral všetkým kráľom Koruny. Polnočná omša Brnká na struny. Náhle sa vystrie vesmír, Dažďom spútany A siaha do hviezd Roztrasenými prstami. Že vraj som vaše, Teší sa dieťa, Čo v jasliach zohrievajú Kravičky. Anjel ho prikryl, Koledou, tónom z pesničky. Tak [...]

Ne/STRETNUTIE

07.04.2023

„Pútnička, kam si zmizla?“ „Nepoviem. Odišla som.“ „Prečo?“ „Nechce sa mi tu už byť s vami. Som unavená.“ „Z čoho…“ „Z vás… Ako míňate slová. Ste ako Maruškin otec. Nemajú pre vás cenu.

Dievčatko a zápalka

14.03.2023

„Už si rozkvitla?“ „Ano.“ „Trvalo Ti to dlho. Veľmi dlho.“ „Ja viem.“ „Prečo?“ „Na začiatku bola samá neláska. Toľko nelásky, že sa mi z toho krútila hlava. Uletela som z toľkého točenia.“

Štefan Harabin

Hlas podľa Migaľa nie je celkom stotožnený s nomináciou Harabina do Súdnej rady

05.05.2024 12:42

Poslanec dodal, že ho mrzí, že SNS, ktorá chce Harabina nominovať, pri takomto návrhu obišla Koaličnú radu.

Väzenie / Väznica / Cela /

Najviac väzňov v SR malo dokončené len úplné základné vzdelanie

05.05.2024 12:13

Celkovo sa v slovenských ústavoch k 31. decembru 2023 nachádzalo 8 305 odsúdených osôb a 1 419 obvinených osôb.

EU Dollar Euro Parity Explainer

Lídri susedných štátov svoje sľuby o eure nesplnili. Kedy Slováci prestanú platiť korunou, forintom a zlotým?

05.05.2024 11:27

Politici v Česku, Poľsku a Maďarsku mali ambiciózne plány s prijatím spoločnej európskej meny. Zostalo pri kvetnatých rečiach. Ako to vyzerá teraz?

Partizánske / Prietrž mračien / Potopa / Pes /

Stačilo 15 minút. Po prietrži mračien vytopilo časť Partizánskeho, vyhlásili mimoriadnu situáciu

05.05.2024 10:42

Okrem mimoriadnej situácie vyhlásili aj tretí stupeň povodňovej aktivity.

rozpravkarka2

Tak som sa vrátila... O trochu smutnejšia. Pretože zo sveta sa stratila rozprávka o troch grošoch. Mám pocit, že ju musím znovu nájsť.

Štatistiky blogu

Počet článkov: 370
Celková čítanosť: 1338367x
Priemerná čítanosť článkov: 3617x

Autor blogu